رسپانسیو کردن قالب وردپرس | سفارش نسخه موبایل سایت وردپرس

تاریخ: 06 خرداد 1397

رسپانسیو کردن قالب وردپرس به معنای واکنش گرا کردن قالب و نمایش درست آن در تمام دستگاه ها به خصوص موبایل می باشد. در سال های اخیر کاربران موبایلی وبسایت ها افزایش چشمگیری داشته است و آمارها نشان میدهد بیش از 50 درصد ورودی سایت ها از طریق موبایل انجام می شود. برای بهبود تجربه کاربری در مشاهده سایت لازم است قالب طوری طراحی شود که در دستگاه های مختلف به صورت صحیح نمایش داده شود. یکی از فریمورک های محبوب برای واکنش گرا کردن صفحات وب فریمورک بوت استرپ می باشد که با استفاده از آن قادریم یک وبسایت با قابلیت تغییر عرض اتوماتیک و وابسته به عرض صفحه بسازیم. بدین ترتیب کاربران با هر دستگاه از جمله کامپیوتر، تبلت و یا موبایل وارد وبسایت شوند، وبسایت به صورت صحیح به آن ها نمایش داده شده و به راحتی می توانند در بخش های مختلف وبسایت پیمایش کنند.

رسپانسیو کردن قالب وردپرس

رسپانسیو کردن قالب وردپرس

آیا رسپانسیو کردن قالب وردپرس برای گوگل نیز مهم است؟

چنانچه گوگل بارها اعلام کرده است، معیار اصلی در رتبه بندی صفحات و قرارگیری آنها در نتایج جستجو، میزان رضایت بخشی کاربر و تجربه خوب او می باشد. طبعا یکی از فاکتورهای تجربه کاربری، واکنش گرا بودن سایت می باشد تا کاربر بتواند وبسایت را به صورت صحیح مشاهده نماید و تمام المان ها به صورت کامل و بدون نقص ظاهر شوند. از طرفی چون کاربران موبایلی به شدت افزایش یافته است، لذا گوگل اهمیت فوق العاده ای به رسپانسیو بودن قالب داده و نمره ی بالایی به این وبسایت ها می دهد. اگر قصد دارید صفحات شما در نتایج بالای جستجو قرار گیرد، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید مدنظر قرار دهید، رسپانسیو بودن قالب شما می باشد. پس اگر قالب شما رسپانسیو نمی باشد، هم اکنون اقدام به این کار کرده و تجربه شیرین تری برای کاربران خود رقم بزنید و رتبه های بالای گوگل را نیز تسخیر نمایید …

خدمات حرفه ای در رسپانسیو کردن قالب

ما آماده ایم قالب های شما را با استفاده از فریمورک بوت استرپ، رسپانسیو یا واکنش گرا کنیم و تمامی مشکلات وبسایت در هنگام نمایش در دستگاه های کوچک مثل موبایل و تبلت را برطرف نماییم. ما این کار را با استفاده از دانش و تجربه عمیق خود در استفاده از این این فریمورک انجام می دهیم و آخرین نسخه آن را به صورت کاملا استاندارد و علمی بر روی سایت شما پیاده می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

طراحی افزونه وردپرس