ارسال نشدن پیامک
- This topic has 5 replies, 2 voices, and was last updated 7 months ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home ‹ Forums ‹ گزارش مشکل (باگ) ‹ ارسال نشدن پیامک
سلام وقت بخیر
من همه تنظیمات پنل پیامک رو انجام دادم ولی پیامک ارسال نمیشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
درود وقت بخیر
از تنظیمات موبیتس، وارد تب گزارشات شوید. بر روی زیرمنوی تنظیمات گزارشات کلیک کنید. تنظیم گزارش پیامک های ارسالی را فعال نمایید.
اکنون وارد تب عمومی شوید و وارد زیرمنوی بهینه سازی شوید و یک بار عمل بهینه سازی را انجام دهید.
سپس فرم موبیتس را در پنجره جدید private یا incognito باز نمایید و شماره خود را بزنید و تست نمایید.
اکنون به تب گزارشات و زیرمنوی تب گزارش پیامک های ارسالی شوید. دلیل ارسال نشدن پیامک باید آمده باشد.
نسخه جدید موبیتس را نصب کنید و در بخش پنل پیامک، مجددا پسورد را (در صورت وجود) وارد نمایید و ذخیره کنید و تست کنید.
افزونه Disable WP Rest Api نباید در سایت شما نصب باشد چون ارسال پیامک موبیتس از طریق Rest Api انجام می شود.
از طریق دیتابیس مطمئن شوید که جدول های موبیتس ایجاد شده باشد. گاهی اوقات بعضی از افزونه های دیگر مانند امنیت، مانع ایجاد شدن جدول های افزونه هنگام فعالسازی می شوند و در نتیجه افزونه بدون جدول هایش درست کار نخواهد کرد. وارد دیتابیس سایت خود شوید و جدولهایی با نام های wp_dlr_activation و wp_dlr_send_sms و wp_dlr_wrong_codes و wp_dlr_blocked_mobile_numbers را جستجو کنید. اگر وجود داشتند یعنی مشکلی وجود ندارد.
دقت کنید که پیشوند دیتابیس شما ممکن است فرق داشته باشد. ما بصورت پیشفرض wp در نظر گرفتیم
اگر از افزونه امنیت کامل وردپرس (AIOS) استفاده می کنید، از تنظیمات این افزونه وارد زیرمنوی فایرال شوید. بر روی تب wp rest api کلیک کنید. در این صفحه تنظیم Disallow unauthorized REST requests باید غیرفعال باشد.