ویژگی های جدیدی که نسخه 7.0 موبیتس را جذاب می کند

تاریخ: 28 تیر 1402

نسخه 7.0 موبیتس در 5 تیر ماه 1402 منتشر شده است. این بروزرسانی با تمرکز بر پیامک ووکامرس و امکانات گسترده دیگری اجرا شده است.

ارسال پیامک سفارشات ووکامرس به مشتریان – پیامک ووکامرس

ارسال پیامک در وضعیت های مختلف یک سفارش به مشتری می تواند موجب اطلاع یافتن مشتری از سفارش خود گردد.

این امکان به صورت پایه در نسخه 7.0 موبیتس فراهم شده است و در نسخه های بعدی کامل تر خواهد شد.

در این نسخه می توانید در وضعیت های 8 گانه یک سفارش، پیامک های دلخواه خود را به مشتری ارسال نمایید.

ارسال پیامک سفارشات ووکامرس به مشتریان - پیامک ووکامرس

ارسال پیامک سفارشات ووکامرس به مشتریان – پیامک ووکامرس

 

نمایش دکمه برگشت به صفحه قبل

در نسخه های قبلی موبیتس، امکان نمایش هدر و فوتر سایت در صفحه موبیتس در نظر گرفته شده است ولی احتمال پایین آمدن سرعت لود صفحات موبیتس و یا تداخل وجود دارد.

لذا برای اینکه کاربران بتوانند به صفحه قبل مراجعه کنند، وجود یک دکمه برگشت ضروری بود.

در نسخه 7.0 موبیتس، امکان نمایش دکمه برگشت در صفحات موبیتس فراهم شده است.

برای فعال کردن این دکمه به تب ریدایرکت و قسمت نمایش دکمه برگشت بروید

نمایش دکمه برگشت به صفحه قبل

نمایش دکمه برگشت به صفحه قبل

امکان تعیین پنل پیامک پشتیبان

پنل پیامک اصلی انتخاب شده در موبیتس ممکن است به دلایل مختلف (که البته به خود پنل پیامک مربوط است) موفق به ارسال پیامک نشود.

مثلا قطعی پنل پیامک یا تغییر در برنامه نویسی پنل پیامک بدون اطلاع قبلی و یا وارد کردن اطلاعات اشتباه پنل پیامک در موبیتس.

در اینصورت بدون اطلاع مدیر، پیامک ها با موفقیت ارسال نمی شوند و مشتریان شما امکان ثبت سفارشات را نخواهند داشت.

در این حالت پنل پیامک پشتیبان می تواند بسیار مفید باشد.

چنانچه پنل پیامک اصلی به هر دلیل موفق به ارسال پیامک به مشتری نشد، پیامک از طریق پنل پشتیبان ارسال می شود و در نهایت پیامک بدست مشتری خواهد رسید.

کافیست از تب پنل پیامک، پنل پیامک پشتیبان را انتخاب نمایید. دقت کنید که پنل پیامک پشتیبان باید متفاوت از پنل پیامک اصلی و اطلاعات آن بدرستی وارد شده باشد.

امکان تعیین پنل پیامک پشتیبان

امکان تعیین پنل پیامک پشتیبان

امکان تغییر شماره موبایل توسط مدیر سایت

اگر به عنوان مدیر سایت قصد داشته باشید شماره موبایل یک مشتری را تغییر دهید، این امکان در نسخه 7.0 موبیتس فراهم شده است.

از آن جایی که شماره موبایل در موبیتس به عنوان نام کاربری ذخیره می شود، لذا برای تغییر شماره موبایل باید نام کاربری مشتری را تغییر دهید.

کافیست به صفحه ویرایش کاربر مدنظر خود بروید و شماره موبایل جدید را در فیلد نام کاربری جدید وارد نمایید و تنظیمات کاربر را ذخیره نمایید.

دقت کنید که اگر شماره موبایل وارد شده، قبلا توسط یک کاربر انتخاب شده باشد، شماره موبایل جدید ذخیره نمی شود.

برای اطمینان از تکراری نبودن شماره موبایل، به صفحه همه کاربران بروید و شماره را جستجو نمایید.

امکان تغییر شماره موبایل توسط مدیر سایت

امکان تغییر شماره موبایل توسط مدیر سایت

امکان ارسال پیامک خوشامدگویی (یا اطلاع رسانی) به کاربران جدید

اگر قصد داشته باشید به مشتریان جدید خود پیامک خوشامدگویی ارسال کنید و یا یک پیامک اطلاع رسانی به آن ها بفرستید، این امکان در نسخه 7.0 موبیتس فراهم شده است.

کافیست به تب ثبت نام و بخش ارسال پیامک خوشامدگویی بروید. تنظیم “پیامک خوشامدگویی (اطلاع رسانی)” را فعال نمایید و سپس متن آن را در تنظیم “متن پیامک خوشامدگویی (اطلاع رسانی)” وارد نمایید.

امکان ارسال پیامک خوشامدگویی (یا اطلاع رسانی) به کاربران جدید

امکان ارسال پیامک خوشامدگویی (یا اطلاع رسانی) به کاربران جدید

پشتیبانی از پنل پیامک کاوه نگار

یکی از پنل های پیامکی پر استفاده در کشور، پنل پیامک کاوه نگار (kavenegar.com) می باشد.

با توجه به اینکه این پنل پیامک، یک پنل مادر بوده و نمایندگی نمی باشد و با توجه به درخواست بعضی مشتریان عزیز موبیتس، این پنل پیامک به نسخه 7.0 اضافه شده است.

اگر قصد دارید از این پنل پیامک استفاده نمایید، کافیست در سایت آن ثبت نام نمایید و کلید api خود را گرفته و یک الگوی اعتبارسنجی تعریف نمایید.

سپس از تب پنل پیامک موبیتس، پنل پیامک کاوه نگار را انتخاب نمایید و کلید api و نام الگوی اعتبارسنجی خود را وارد نمایید.

پشتیبانی از پنل پیامک کاوه نگار

پشتیبانی از پنل پیامک کاوه نگار

 

طراحی افزونه وردپرس